marketing handlowy

marketing handlowy Na koncertach pojawiają się kiedy powinien być przyjazny, traktować innych z szacunkiem, skonfigurować szybko zakończyć swój zestaw na czas, załamać się szybko, być świadoma innych zespołów na scenie, komplement tych wokół ciebie, a nie zapomnieć o prostych rzeczy jak „proszę” i „dziękuję”. Po opuszczeniu pozytywne wrażenie w umysłach ludzi, będziesz wysoko na ich liście, gdy przychodzi czas, aby wypełnić otwartą szczelinę rezerwacji, polecam zespół do przeglądu, itp

marketing handlowy

2) Upewnij się, że działania pasujących do wpisanych słów — To taka prosta sprawa, ale możesz być zaskoczony, jak wiele muzycy wydają się niezdolni do robienia tego, co mówią, że jedziemy. Jeśli książka koncert, pokazać się i bawić. Jeśli mówisz, że przyniesie dwudziestu przyjaciół i fanów do swojego występu, zrób to. Jeśli zarezerwować reklamę w gazecie lokalnej muzyki, za to zapłacić. Jeśli piszesz czek, upewnij się, że nie odbijają. Jeśli mówisz, że masz zamiar wysłać paczkę prasowej lub CD, wysłać je. Prawdą jest, że wielu ludzi w branży muzycznej są nieufni wobec zespołów, które nie znają, i nie bez powodu w wielu przypadkach. Zbuduj swoją dobrą reputację w branży, dowodząc, że będzie robić to, co obiecałem. Start małe. Po zdobyć zaufanie ludzi, zobaczysz coraz więcej drzwi otwierające się na swoim zespole.

marketing handlowy

3.) Take The High Road — To może być trudne, ale nie ma nic do zyskania od powrotu niewłaściwego zachowania czyjegoś ze sterty obciążenia własnych. To nie znaczy, że trzeba pozwolić każdej branży szlam worek z Nowego Jorku do Los Angeles jeździć roughshod całym projekcie muzycznym, ale istnieją sposoby radzenia sobie z negatywnym zachowaniem w tej branży bez brandingu się z etykietą równie negatywne. Wysyłanie firma profesjonalna liter, dzięki czemu inteligentnych i świadomych zapytań telefonicznych i, jeśli zajdzie taka potrzeba, podejmuje działania prawne przec iwko tym, którzy działali niewłaściwie są sposoby obsługi nieprzyjemnych sytuacji bez zwracania uwagi na siebie negatywnie.

– autor artykułu

Author: tigotago.pl

Share This Post On