marketing sieciowy

marketing sieciowy

Aaa! I Fuj! Aaa, ponieważ oba przewody są tak dobrze wygląda (i stonowanych i dobrze ubrany), że są one po prostu obowiązek być razem szczęśliwi kiedykolwiek. Fuj, ponieważ cienkie historie miłosne wciąż wpływają na naszą psychikę na poziomie podprogowym, uczy nas, że można zbudować silne relacje na beznadziejnie nieodpowiednich fundamentów.

Prędzej czy później, wszyscy spróbować, są zaskoczeni, gdy to nie działa i ukarania siebie. Często przed powtórzeniem tego samego procesu z własnym sam wynik.

Michael Gerber „The E-Myth Revisited” – Dlaczego większość małych firm nie działa i co z tym zrobić „wzywa właścicieli firm rozwijać silne wizje dla swoich firm.

Jak to przekłada się na kobiety i mężczyzn, którzy chcą być budowanie udanych relacji? Zaskakująco dobrze.

Ponieważ wszyscy jesteśmy, pierwszy i ostatni, wadliwe istoty ludzkie, nasze wady projektowe w dowolnym obszarze życia mogą mieć wpływ na inne obszary również. I tak to jest, że komentarze Gerber o założeniach zastępujących (i aspiracji i marzeń) z jasnej wizji strategii odnoszą się do naszego emocjonalnego świata również.

Gerber pisze:

„Większość z nas miał doświadczenie rozczarowany przez kogoś w kim Włożyliśmy nasze zaufanie … Zaufanie sam może tylko zabrać nas do tej pory.

Zaufaj nam sam może ustawić powtarzanie tych samych rozczarowujące doświadczeń. (Podkreślenie moje)

Bo prawdziwe zaufanie pochodzi z wiedzy, a nie od ślepej wiary.

I wiedzieć, trzeba zrozumieć.

I zrozumieć, trzeba mieć świadomość tego, co intymne są prawdziwie obecne warunki. Co ludzie wiedzą, a czego nie. Co ludzie robią, a czego nie robić. Co ludzie chcą, a czego nie robić. Jak ludzie robią to, co robią i jak ludzie tego nie robią. Kim są ludzie, i które nie są. „

Staje się to możliwe do opracowania „intymną świadomość tego, co jest prawdziwie obecny warunki”, gdy jesteś przygotowany do opuszczenia zawieszone romantyczną Uzasadnienie: „Wesele w Sorrento” tak długo, jak to ma działać przez różne etapy budowania relacji – Gerber, który określa jako „niemowląt”, „dorastania”, „Beyond the Comfort Zone” i „dojrzałości”.

– autor artykułu

Author: tigotago.pl

Share This Post On